Etusivu / 2018 / maaliskuu

 
  • Pyhän uutuudet: Pyhälinna & Pyhä Igloos

    Pyhän uutuudet: Pyhälinna & Pyhä Igloos

    Perherinteiden välittömässä läheisyydessä sijaitsevat Pyhälinnat tunturin parhailla paikoilla. Esimerkiksi hotelli Pyhätunturi ja ravintola Colorado sekä vuokraamo sijaitsevat vain muutaman sadan metrin päässä. Pyhälinna toteutetaan vaivattomalla Ski-Inn-omistusmallilla Mallissa omistaja voi vapaasti... Lue lisää..

     
  • Pipo on pääasia Sätilalla

    Pipo on pääasia Sätilalla

    Ruotsalainen 1896 perustettu Sätila aloitti sukkien valmistuksesta, mutta nykyisin yritys tunnetaan ennen kaikkea huippulaadukkaista pipoistaan. Tänään paljon huomiota saavat eettisyys, vastuullisuus, käsityö ja ekologisuus ovat aina olleet toiminnan keskiössä. Lähellä... Lue lisää..

     
  • Käyttökokeessa Haglöfsin lasten malliston Barrier & Swook Jacket

    Käyttökokeessa Haglöfsin lasten malliston Barrier & Swook Jacket

    Tällä kertaa lapsityövoiman käyttö oli sallittua, jopa toivottuakin. Haglöfs esitteli tähän kauteen lapsille laskettelumalliston, josta löytyy kuoriasuja ja välikerroksia. Meille valikoitui käyttöön vastuullisista lähteistä valmistetut Barrier-kevyttoppa sekä Swook-fleece. Barrier Barrier... Lue lisää..

     
  • Canazeita parhaimmillaan

    Canazeita parhaimmillaan

    Hyvissä ajoin varattu matka, Etelä-Suomen ankea alkutalvi ja viime hetken sääennustukset kohteeseen saivat hiihtomatkakuumeen nousemaan ennätyksellisiin lukemiin. Meteorologien kartat lupasivat vuoden ensimmäiselle kokonaiselle viikolla vuoroin lumisadetta ja vuoroin aurinkoa. Lähtötilannekaan... Lue lisää..

     
  • Proteiinihypeä

    Proteiinihypeä

    Energiaravintoaineiden esittelysarjassa on vuorossa proteiini, joka on tarkoituksella säästetty viimeiseksi. Käynnissä on varsinainen proteiinihype, joista mielestäni ehkä äärimmäisyyksiin menee se, että leivonnaisiin lisättäisiin ravintolisiksi tarkoitettua proteiinijauhetta. Miksi proteiini on nostettu... Lue lisää..

     
  • Harjoittelu keski-iässä ja sen jälkeen: Arkiaktiivisuus ja sen lisääminen

    Harjoittelu keski-iässä ja sen jälkeen: Arkiaktiivisuus ja sen lisääminen

    Vuosien karttuessa suorituskyvyn ja terveyden eteen pitää tehdä hieman enemmän töitä. Ihmiskeholla ei kuitenkaan ole parasta ennen -päivämäärää, kunhan niin sanottuja huoltotoimia tekee säännöllisesti. Ikääntyessä kolme merkitsevää ominaisuutta lähtee laskuun:... Lue lisää..